KUPUJ BEZ LOGOWANIA !!!
- Makijaż
- Sztuczne rzęsy
-
Manicure i pedicure
- Sztuczne paznokcie i tipsy
- Akcesoria
-
Lakiery Hybrydowe
- Delia
- Silcare
- NeoNail
- Lakiery hybrydowe zielone
- Lakiery hybrydowe białe
- Lakiery hybrydowe złote
- Lakiery hybrydowe brązowe
- Lakiery hybrydowe czerwone
- Lakiery hybrydowe neonowe
- Lakiery hybrydowe srebrne
- Lakiery hybrydowe czarne
- Lakiery hybrydowe pomarańczowe
- Lakiery hybrydowe fioletowe
- Lakiery hybrydowe niebieskie
- Lakiery hybrydowe różowe
- Urządzenia do manicure i pedicure
- Zestawy do Manicure i Pedicure
- Włosy syntetyczne
- Pielęgnacja
- Marki
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaż
- Promocje
- Makijaż
-
Sztuczne rzęsy
-
Manicure i pedicure
-
Delia
-
Silcare
-
NeoNail
-
Lakiery hybrydowe zielone
-
Lakiery hybrydowe białe
-
Lakiery hybrydowe złote
-
Lakiery hybrydowe brązowe
-
Lakiery hybrydowe czerwone
-
Lakiery hybrydowe neonowe
-
Lakiery hybrydowe srebrne
-
Lakiery hybrydowe czarne
-
Lakiery hybrydowe pomarańczowe
-
Lakiery hybrydowe fioletowe
-
Lakiery hybrydowe niebieskie
-
Lakiery hybrydowe różowe
Lakiery Hybrydowe -
- Włosy syntetyczne
-
Pielęgnacja
-
Marki
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaż
- Promocje
-
Zwroty i reklamacje
ZWROTY I REKLAMACJE
- Uprzejmie informujemy, że po zakupie produktów w naszym sklepie, masz 14 dni na ich zwrot bez podania przyczyny. Zakupione przez Ciebie przedmioty, które chcesz zwrócić, nie mogą nosić śladów użytkowania.
- Reklamacje rozpatrzywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowego produktu.
- W celu złożenia reklamacji skontaktuj się telefonicznie lub mailowo.
- Na adres: „ZWAP” Rashmi Vasnani, Ul. Topolowa 55, 05-090 Rybie odesłać zakupionego towaru który jest do zwrotu. Prosimy o podanie o numer rachunku bankowego, na które zwrócimy pieniążki w ciągu maksymalnie 14 dni od daty uznania reklamacji.
- Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i nast.).
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe kupującego, informacje o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie Klienta, oraz potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie.
Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane produkty (niektóre produkty mogą być objęte gwarancją ich producenta), jak również nie świadczy usług posprzedażowych.